Zadanie 2 – pomoc w utrzymaniu sprawności technicznej posiadanego wózka inwalidzkiego o napędzie elektrycznym
Maksymalna kwota dofinansowania wynosi: 3.500 zł, z czego na zakup jednego akumulatora - nie więcej niż
1.000 zł
Udział własny: nie wymagany.
Adresaci programu
- znaczny stopień niepełnosprawności lub orzeczenie o niepełnosprawności.
WYKAZ ZAŁĄCZNIKÓW
Obowiązujące wzory załączników:
1) oświadczenie o wysokości dochodów – załącznik nr 2
2) obowiązek informacyjny wraz z oświadczeniem do składanego wniosku – załącznik nr 12
3) Prośba o przywrócenie terminu na złożenie wniosku w ramach pilotażowego programu „Aktywny samorząd”
Ponadto do wniosku należy dołączyć:
1) orzeczenie o znacznym stopniu niepełnosprawności (lub orzeczenie równoważne) lub orzeczenie o niepełnosprawności (do 16 roku życia);
2) akt urodzenia dziecka – jeśli sprawa dotyczy dziecka;
3) dokument stanowiący opiekę prawną – jeśli sprawa dotyczy osoby pod opieką prawną;
4) dokument potwierdzający formę i okres zatrudnienia;
5) oświadczenie osoby zarejestrowanej w urzędzie pracy jako poszukująca pracy i niepozostająca w zatrudnieniu;
6) dokument potwierdzający posiadane wykształcenie wyższe lub kontynuację nauki na poziomie wyższym (bez względu na poziom i formę);
7) fakultatywnie: uzasadnienie do wniosku;
8) orzeczenie potwierdzające niepełnosprawność osób zamieszkujących wspólnie z wnioskodawcą, jeżeli są takie osoby;
9) dokument z odpowiedniej jednostki (np. ośrodek pomocy społecznej, straż pożarna, Policja) potwierdzający poniesione szkody - w przypadku Wnioskodawcy poszkodowanego w wyniku działania żywiołu lub innych zdarzeń losowych;
10) Karta Dużej Rodziny - w przypadku posiadania aktualnej/ważnej;
11) oferta cenowa lub faktura pro forma;
12) karta gwarancyjna posiadanego wózka inwalidzkiego,
13) Prośba o przywrócenie terminu na złożenie wniosku w ramach pilotażowego programu „Aktywny samorząd”.